Urheilu

Joroisten lukio on Suomen ainoa lukio, jossa voi ensi syksystä lähtien opiskella frisbeegolfia koulutettujen valmentajien johdolla. Kursseja voi yhteensä saada 12, tarkemman kuvauksen kursseista voit lukea frisbeegolflinjan opetussuunnitelmasta. Linjaan liittyvän esittelyvideon voit katsoa tästä.

Joroisten lukion salibandylinjalla opiskelevat voivat suorittaa  lukiovuosien aikana yhteensä 13  lukion kurssia osallistumalla salibandyvalmennukseen.  Lisätietoja salibandylinjasta löydät salibandylinjan opetussuunnitelmasta.

Linjojen opetuksesta lisätietoja tapio.virnes(at)joroinen.fi
Lukio opiskelusta muuten ari.shemeikka(at)joroinen.fi

Joroisten kunnan nuorisotoimi auttaa ja tukee nuoria muissa kuin kouluun liittyvissä asioissa. Nuorisotilat ovat auki poikkeuksia lukuunottamatta arkipäivisin ja siellä tarjotaan esim. lämmintä ruokaa.
Lisätietoja:
Sari 040 159 3114